Kuidas teha vooluringi Cessna 150-ga

Ringrada on tee, mille kaudu lennuk lendab lennujaama ümber. Need juhised on mõeldud tavalisele vasakpoolsele ringrajale, nii et kõik pöörded on vasakpöörded (parem on piloodil, kes istub vasakul, et näha, mille poole ta pöörab). Kiirused ja kontrollnimekiri on Cessna 150 jaoks. Seda ringrada juhitakse nii, et seal on lennujuhtimistorn. Ringraja kõrgus on Ottawas 1500 jalga (457,2 m) ASL.

Hankige luba tornist õhkutõusmiseks ja õhkutõusmiseks.

Püsige otse rajal ja tõuse kiirusega 70 sõlme

Kui olete ohutul kõrgusel üle 500 jala (152,4 m), tõstke vasak tiib üles, et enne pöörde sooritamist liiklust otsida.

Pöörake vasakule 90 kraadi tõusuteel, mille kaldenurk ei ületa 10 kraadi. Seda jalga nimetatakse külgtuuleks. Sa peaksid ikka 70 sõlme ronima.

Kui olete raja suhtes 45-kraadise nurga all, tõstke vasak tiib üles ja otsige liiklust.

Pöörake 90 kraadi ronimispöördes vasakule. Seda jalga nimetatakse allatuuleks; allatuules peaksite olema rajaga paralleelne.

Kui jõuate merepinnast 1500 jala (457,2 m) kõrgusele, tasandage ja vähendage võimsust 25 p/min. Pärast tasandamist on teie õhukiirus umbes 90 sõlme.

Helista raadioga lennujuhtimistorni. (Kui soovite maanduda või puudutada ja minna, öelge neile oma taane, asukoht, kasutusel olev lennurada.) Nt. Ottawa torn see on Alfa bravo delta tango allatuules rajale 04 puudutage ja minge.

Tehke maandumiseelne kontroll. Näiteks Cessna 150 puhul on kütus sisse lülitatud, segurikas, gaasihoob, süsivesiku kuumus, süsivesikud on mõlemad peal, põhi sisse, praimer lukus, õlirõhu ja temperatuuri näidikud rohelises, pidurirõhu kontroll, maandumistuli põleb, uksed ja iste turvavööd.

Kui olete raja suhtes 45-kraadise nurga all, tõstke vasak tiib ja otsige liiklust.

Pöörake seda jalga 90 kraadi vasakule, nimetatakse baasiks.

Vähendage jõudu, kui arvate, et suudate 70 sõlmega rajale libiseda 1500 jala (457,2 m) kõrguselt.

Vaadake aknakohtunikult välja, millal peaksite finaali jõudma. Kui arvate, et on aeg, tõstke vasak tiib üles ja pöörake 90 kraadi, et siseneda viimasele lähenemisele.

Joonege rajaga ja lisage jõudu, kui arvate, et olete maapinnast liiga madalal.

Kui teil on luba maanduda või puudutada ja minna. Nt victor lemma mike tango lubati maanduda rajal 04.

Maanduge või puudutage ja minge rajale, mille jaoks teil on luba.