Kuidas teha origami kilpkonna

Origami kilpkonna voldimiseks nii ruudu- kui ka ristkülikukujulise paberiga on mitu võimalust. See võib olla lõbus origamiprojekt, mida teha peol või lihtsalt kodus. Õppige valmistama lihtsat, abstraktset, lihtsate voltidega origami-kilpkonna või keerukamaid volte sisaldavat keerukamat kilpkonna.

Kasutage 8 1/2 x 11 paberitükki. Selle meetodi jaoks soovite kasutada A4-formaadis paberit, mis on tavaline printeripaber. Selle meetodi jaoks on kõige parem kasutada mõlemalt poolt sama värvi paberit.

Voldi oma paberitükk pooleks. Tehke vertikaalne oru volt. Võtke paberi vasak pool ja voldige see paremale. Korrutage sõrmega voldi serv. Nüüd saate ristküliku, mis on laiusest kõrgem. Voltige paber lahti.

Pöörake paber ümber. Pöörake paber ümber nii, et korts jääks mägede voldiks ülespoole.

Voldi ülemine vasak ja parem nurk keskmise kortsuni. Tooge ülemised nurgad sisse, nii et sisemine serv joondub kortsuga. Volditud osa välisserv peaks moodustama kortsuga täisnurga. Tehke kõik endast oleneva, et mõlemad voldid oleksid ühtlased. Teil peaks olema kaks kolmnurga kuju, mis on volditud ülejäänud paberi peale. See on paberlennuki omaga sarnane volt. Voldid paigal hoidmiseks vajutage voldid alla.

Pöörake paber uuesti. Pöörake paber ümber nii, et algne külg jääks ülespoole. Kaks kolmnurkvoltimist, mille te just sooritasite, peaksid nüüd olema laua poole. Keskmine volt peaks olema oruvolt.

Voldi vasak ja parem nurk keskele. Otsige üles paberi keskel olevad nurgad ja murdke igaüks sisse. Joondage voldid keskmise kortsuga. Pöörake alumised klapid üles. Kui olete küljed sisse murdnud, leidke paberi alumisel küljel kaks klappi ja keerake kumbki üles. Nüüd peaks paberi ülaosas olema rombikujuline kuju.

Sisestage alumine vasak ja parem punkt. Võtke paberi allosas olevad punktid ja asetage need sisse, et moodustada sirge alumine serv. Tõmmake iga punkt nii, et see oleks ühtlane paberi alumise servaga. Pange punktid ülemise paberikihi alla, kuid alumise kihi kohale.

Voldi ülemine punkt pooleks alla. Voldi paberi ülaosa oruvolti alla, enda poole. Voldi rombkuju horisontaalsel voldikul pooleks. Viige punkt alla nii, et see oleks ühtlane väikese kolmnurga ala tipuga paberi alaosa poole.

Voldi pealmine kiht pooleks tagasi enda peale. Võtke äsja kokkuvolditud portsjoni alumine kolmandik ja tehke oruvolt. Voltige paber endast eemale, nii et ots ulatuks üle ülaosas olevast horisontaalsest servast. Nüüd on teil viie paberi kuju. terav täht. Kortsutage voldit sõrmega, et see paigal püsiks.

Voldi vasak ja parem alumine nurk keskkoha poole. Võtke mõlemad alumised nurgad ja murrake mõlemad keskmisesse kortsu. Voltige mõlemad küljed nii, et sisemine serv oleks keskkohaga ühtlane. Teie voltide tipud ulatuvad eelmises etapis tehtud volti alumisest servast kõrgemale. Tõstke alumine serv üles, nii et praeguse voldi otsad oleksid tasased.

Pöörake iga klapi otsad alla. Võtke kaks äsja kokkuvolditud klappi ja voldige osa enda poole allapoole. Soovite igast klapist umbes â…” alla voltida, nii et mõlemal küljel olev osa paberit ulatuks ülejäänud paberist kaugemale. voldid muudavad teie origami kilpkonna tagumised jalad.

Pöörake paber ümber. Lõpptoote nägemiseks pöörake kilpkonn ümber. Voltige kilpkonn piki keskmist kortsu ja keerake seejärel lahti. See annab teie kilpkonnale kolmemõõtmelisema välimuse, mille kest on rohkem väljendunud. Kui te ei kasutanud rohelist paberit, saate paberi roheliseks värvida, et see näeks välja nagu kilpkonn.

Kasutage ruudukujulist paberitükki. Selle kilpkonna voltimiseks peate kasutama ruudukujulist paberit. Kui teil pole origamit või ruudukujulist paberit, võite kasutada printeripaberit. Asetage paber tasasele pinnale horisontaalselt. Pöörake ülemine vasak nurk alla nii, et ülemine serv oleks ühtlane alumise servaga. Lõika või rebi liigne paber ära. Nurga alla voltimisel ja serva kortsutamisel tekib kolmnurga ja ristküliku kuju. Eemaldage ristkülikuosa. Voltige paber lahti ja saate ruudu.

Tehke horisontaalne oru voltimine. Kui voldid paberitüki kokku nii, et kurt on allapoole suunatud, tekib pabervolt, mis näeb välja nagu org. Voldi paberi ülaosa â…“ oruvoldiks. Võtke paberi ülemine kolmandik ja voldige see alla, et luua oruvolt.

Tehke horisontaalne mägivolt. Mägivolt tekib siis, kui voldid osa paberist nii, et korts on suunatud ülespoole, mistõttu paber näeb välja nagu mägi. Võtke paberi alumine pool ja murrake see tagasi, et luua mägivolt. Võtke paberi alumine kolmandik ja keerake see tagasi paberi teisele küljele. Voltige paber tagasi nii, et kurts langeks kokku volditava oru alumise servaga. Voltige paber lahti.

Tehke veel kaks horisontaalset oruvolti. Praegu peaks teil olema Z-volt, mis tähendab, et teie paberi voldid näevad välja nagu Z. Paber tuleks lahti voltida ja kortsude abil kolmeks osaks jagada. Tehke ülemisel ja alumisel osal veel kaks oruvoltimist. Voltige ülemine ja alumine kolmandik pooleks. Voltige pärast kortsude tegemist lahti. Sul on nüüd kokku neli kortsu.

Tehke vertikaalne oru volt. Täpselt nagu varem, teete paberivoldi, seekord vertikaalselt vasakule…“ paberist. Kui olete volditud, voldige sõrmega kokku ja keerake lahti.

Tehke vertikaalne mägivolt. Tehke oma paberist paremal â…“ mägivolt, voltides paber tagasi. Vertikaalsed ja mägivoldid kulmineeruvad teise Z-voldiga.

Tehke veel kaks vertikaalset oruvolti. Täpselt nagu varem, voldige paberi välimised kolmandikud pooleks, tehke oru voldid. Nüüd on teil neli vertikaalset ja neli horisontaalset kortsu. Voltige paber lahti nii, et see oleks tasane.

Tehke kaks diagonaalset oru volti. Võtke paberi üks nurk ja keerake see diagonaalis ümber. Kortsutage paber ja seejärel lahti. Kui paber on lahti volditud, korrake voltimist teisel küljel, et tekiks X-kujuline korts. Kui voldid diagonaalses orus voltides, on teil enne lahti voltimist kolmnurga kuju.

Tehke neli mägivolti. See osa võib olla veidi keeruline, nii et võtke seda üks kord korraga. Pöörake paber nii, et vastaskülg oleks ülespoole. Otsige üles kaks ristkülikukujulist ala paberi ülaosas keskel. Näete kahte ristkülikut, mis on üksteise peal, mille moodustavad teie varasemad voltid. Võtke paberi vasak ülemine nurk ja voldige see paremale alla. Joondage parem serv paberi parema poole esimese vertikaalse kortsuga. Kortsutage ainult paberi ülemist kolmandikku. Korrake seda volti, võttes ülemise parema nurga ja joondades selle vasaku kolmandiku esimese kortsu vasaku servaga. Korrake neid volte paberi alumise osaga. Tehke sõrmega vajutades korts, seejärel voltige lahti, et saaksite uuesti ruudu. Pöörake paber ümber nii, et algne külg oleks ülespoole. Kui teete õigesti, näete kahte X-i paberi üla- ja alaosas olevad mäekujulised voldid.

Alustage oma kortsumustrite rakendamist. Nüüd on teil mitu kortsu, millest mõned on orukurrud ja mõned mägised. Kortsude mustrid silmapaistvamaks muutmiseks liikuge oma paberile ümber. Looge kõik kortsude mustrid, võttes väljastpoolt oru voldid ja voltides sissepoole. Peaksite voltima välimise ruudukujulise mustri, mis loob pildiraami välimuse. Pildiraami sees näete X-kujulise kortsuga ruutu. Seejärel keerake lahti.

Kortsutage nurkades olevad oruvoldid, et alustada oma kilpkonna käte ja jalgadega. Iga nurk näeb teie kortsumustri tõttu välja nagu ruut. Kortsutage mõlemal diagonaalvolt. Teie paber peaks välja nägema nelja terava nurgaga ruudukujulise kausina.

Kandke kortsumustrid oma mägivoldidele. Hoides oma oru voltimise mustrid puutumatuna, kortsutage kõiki oma mägivolte. Keskel asuv ruudukujuline ala peaks välja nägema nagu teie kilpkonna kest. Õige välimuse saamiseks peate võib-olla üksikutele osadele väikesed kortsud tegema ja paberiga mängima.

Paberi tasandamiseks tehke kaks oruvolti. Paberi keskel peaks olema ruudukujuline osa, mille moodustavad kaks vertikaalset mägivolti. Selle ruudu kohal ja all on kaks ala, kus tegite ristkülikute kohale väikesed X-voldid. Voldi keskruudu ülemine ja alumine osa oruvoldiks sissepoole. Teie paber peaks olema lamedamaks nii, et X-voldi keskpunktid moodustavad kahe üksteise vastas oleva kolmnurga otsad. Järgige oma kortsude mustreid nii hästi kui võimalik. Kortsud aitavad teil paberit enda peale voltida. Vajutage alla ja kortsutage servad kokku. Paberit voltides soovite selle ise tasandada.

Pöörake mõlemad kolmnurgad üles. Pärast paberi tasandamist ja kortsutamist tehke kolmnurgad ülespoole pöörates veel kaks oruvolti. Hoidke paberit tasane. Keskel on ruudukujuline osa, mis moodustab kesta. Üleval ja all on kaks üksteisest eemale suunatud kolmnurka.

Voldi kilpkonna ülemine osa oruvoldiks alla. Voldi äsja kokkuvolditud kolmnurkne osa koos kilpkonna jalgadega tagasi oruvolti ja kortsuga alla. Seejärel keerake lahti. Ainult kolmnurkse osa voltimise asemel soovite haarata all oleva paberiosa ja ka selle kokku voltida.

Voldi kilpkonna ülemine osa mägivoldiks. Allpool, kus sa oma oru voltisid, tee mägivolt. Kolmemõõtmelise pildi loomiseks voldi pea (kolmnurk) ja jalad endast eemale allapoole. Teie mägivolt peaks olema umbes 1 sentimeeter (0,39 tolli) allpool oruvolti.

Pöörake oma paberit 180 kraadi. Nüüd korrake oru ja mägede voldid, mille te just tegite saba ja jalgade jaoks. Kui olete lõpetanud, peaks kilpkonnal olema kaks võrdset osa.

Pöörake paber ümber. Pöörake paber nii, et vastaskülg oleks teie poole. Voldi käed allapoole, hoides kolmnurkset osa üleval. Paberi ümberpööramisel peaksite nägema vertikaalset riba, kus paberi küljed kokku puutuvad. Voltige alla ainult ülemised ristkülikukujulised varred. Jätke jalad nii nagu on.

Tehke kaks vertikaalset oru volti. Voldi paberi välimine pool mõlemalt poolt sissepoole. Siin peate paberi tasandama. Paberi tasandamiseks jätke alumine paberikiht lahti voltima. See eraldab kesta kätest. Kui olete lõpetanud, peaks teil olema paberi peal kaks klappi.

Voldi need klapid üles diagonaalsetes oruvoltides. Võtke kaks äsja kokkuvolditud klappi ja keerake kumbki üles, et luua kaks kätt 45-kraadise nurga all mõlemal pool pead. Vajutage oma kurrud alla, et hoida esijalad paigal.

Pöörake tagumised jalad üles. Tagumiste jalgade loomiseks voldi paber diagonaalsele oruvoltile üles. Voldi paber üles, nii et siseservad puutuvad kokku horisontaalse kortsuga, mis moodustab kesta põhja. Kortsutamiseks vajutage sõrmega alla.

Pöörake saba üles. voldi alumine kolmnurk, mis on saba, üles, tehes oru volti. Tõstke kolmnurga ots üles, et see mahuks jalgade vahele. Seejärel voldi ots mägivoldiks tagasi oma eelmise oruvoldi kohale. Soovite, et ots jääks kergelt karbi alt välja. Kilpkonna tagasi pööramisel näete pisikest kolmnurka, mis moodustab väikese saba.