Kuidas teha balletis Rond De Jambe’i

See artikkel õpetab teile, kuidas teha balletis rond de jambe harjutust. See on jagatud mitmeks osaks, nii et saate kõigepealt õppida sammu, mis liigub ümber oma jala ettepoole pöörates, ja seejärel pöörata seda tagasi, nii et see pöörleb tagasi.

Tasakaalu saavutamiseks leidke kindel pind, millest kinni hoida. Kõik nii lihtsad kui sein sobivad, kui teie käsi asetatakse pinnale nii, et teie käsi on mõne tolli ja jala kaugusel õlast allpool ja te ei toetu täielikult pinnale.

Tea, mis on valimisaktiivsus. See artikkel kasutab terminit “osalus”, mida uuemad tantsijad ei pruugi olla eriti tuttavad. Tantsu puhul defineeritakse aktiivsust kui “puusaliigese väljapoole (mida mõnikord nimetatakse külgmiseks või väliseks) pöörlemist”. See põhjustab ka põlve ja varbad väljapoole.

Otsustage, millise jalaga soovite sammu sooritada. Kui soovite, et teie parem jalg ringleks vasaku jala toena, hoidke valitud pinnast kinni ainult vasaku käega ja seiske näoga vastu seina, mis on teie pinnaga risti. Kui soovite, et teie vasak jalg ringleks parema jala toena, hoidke oma pinnast kinni ainult parema käega ja vaadake seina poole, mis on teie pinnaga risti.

Alustage nende sammude sooritamisel jalad esimeses asendis. Esimene asend on asend, kus teie kontsad peaksid kokku puutuma, samal ajal kui teie varbad on üksteisest eemal. Kui see on õigesti tehtud, peaksid teie jalad olema kolmnurga kujulised, kus teie kontsad toimivad ühe punktina ja teie varbad on ülejäänud kaks punkti.

Alustage oma käega asendis, kus teie käsi on keha esiosast umbes tolli võrra tõstetud. See peaks olema küünarnukist veidi painutatud, nii et see oleks ümar.

Tõstke oma käsi sirgelt üles, hoides seda ümaralt nagu varem. Hoidke jalad esimeses asendis. Ärge tõstke seda liiga kõrgele, käsi peaks olema umbes õlgade kõrgusel.

Jätke oma käsi samasse asendisse (küünarnukist veidi kõverdatud). Liigutage oma käsi enda eest küljele, hoides seda umbes õlgade kõrgusel

Alustage jalgadega esimesest asendist. See on sama asend, milles jalad oleksid pidanud olema käte ettevalmistamise ajal.

Libistage valitud jalg (see, mis pole seina kõrval) otse ettepoole, kuni jalg on täielikult välja sirutatud. Liikumine peaks olema selline, nagu tõmbaksite põrandale sirge joone, kust teie varbad algasid (esimeses asendis), kuni punktini, kus teie jalg on täielikult välja sirutatud. Kui libistate oma jalga ette, suunake samaaegselt oma varvast ja ärge kaotage oma valimisaktiivsust. Kui teie valimisaktiivsus on õige, peaksid teie varvaste tipud olema suunatud seinast eemale, millest te kinni hoiate.

Libistage terav jalg otse oma küljele. Järgige ringi teed. On ahvatlev kaotada valimisaktiivsus selle sammu sooritamisel, kuna see tundub loomulik, kuid ärge seda tehke. Kui liigutate oma jalga sellel ringikujulisel rajal, võite lasta pahkluul piisavalt pöörata, nii et teie varbad on nüüd suunatud ülespoole, mitte külje poole, kuid ärge laske sellel nii kaugele pöörata, et teie varbad on teie ees oleva seina poole.

Libistage jalg enda küljelt otse selja taha. Järgige sama rada nagu libistades seda eest küljele. Ärge lõpetage kohas, kus teie jalg on liiga palju selja taga ristatud. Teie jalg peaks olema asendis, kus teie puusad ei pöördu välisseina poole. Sarnaselt eest küljele liikumisega võib tunduda loomulik, et valimisaktiivsus täielikult kaotatakse, kuid see tooks kaasa ebaõige täitmise. Võite lasta oma pahkluul piisavalt pöörata, et varbad oleksid taas välisseina poole (suur varvas maas), kuid ärge laske sellel piisavalt pöörata, nii et kõigi teie varvaste ülaosa puudutab põrandat.

Libistage oma jalga ette, et jalad oleksid taas esimeses asendis. See on asend, millest alustasite.

Libistage jalg esimesest asendist tahapoole. See peaks olema suunatud ja samas asendis, nagu see oli enne, kui sulgesite tagasi esimesele asendile pärast ringi läbimist eest taha. Pidage meeles, et teie suur varvas peaks osutamise ajal maad puudutama, varbad ei tohiks olla alla krigistatud.

Libistage jalg selja tagant otse küljele. Järgige sama ringikujulist rada, mida tegite eest-taha tiirutamisel, ilma et kaotaksite oma valimisaktiivsust. Kui olete oma jalaga küljele ringi teinud, peaksid varbad olema suunatud lae poole, mitte teie ees.

Libistage jalg küljelt enda ette. Järgige ikka ringikujulist rada ja pöörake oma pahkluu nii, et roosa varvas oleks maapinnale kõige lähemal ja varvaste ülaosa on teiepoolse seina poole. Ärge jätke jalga liiga kaugele ette, see peaks olema olema samas asendis, kui libistasite edasi, et alustada edasipööret.

Libistage jalg tagasi esimesse asendisse. See on asend, millest alustasite.