Kuidas püüda Bagonit Pokémoni Emeraldis

Bagon on draakoni tüüpi pokémon, mis muudab selle teie Pokémoni meeskonna väärtuslikuks täienduseks. Bagonist areneb lõpuks Shelgon ja Salamence, mis on uskumatult võimas Pokémon, mis suudab uusimates versioonides isegi Mega Evolve areneda. Bagoni on Pokémon Emeraldis keeruline leida, kuna kogu mängus on ainult üks koht, kust seda leida. Kui teate, kus see asub, saate jäädvustada nii palju kui soovite.

Jätkake lugu läbi ja hankige meelemärk. Enne Waterfalli hankimist peate läbima suurema osa mängu loost. See varjatud käik on vajalik, et pääseda juurde alale, kust leiate Bagoni. Kosk võimaldab teil reisida mööda jugasid üle kogu maailma. Saate Mossdeep Citys Meelemärgi.

Võitle Team Aquaga merepõhja koobas. Pärast Mind Badge’i saamist saate võimaluse kasutada sukeldumist reisides. Kasutage seda sügavsinises vees Mossdeepist lõunas, et leida Seafloor Cavern.

Sõitke mööda marsruuti 126, kuni jõuate Sootopolisse. Kui olete juba Sootopolises käinud, saate sinna kiiresti jõudmiseks kasutada Flyt. Leidke Steven Sootopolise linna põhjaküljest.

Minge päritolukoopasse. Steven palub teil leida Wallace päritolukoopast. Rääkige Wallace’iga ja vastake “TAEVASAMMAS”.

Reisige taevasamba juurde ja leidke samba tipust Rayquaza. Taevasamba juurde pääsete Pacifidlog Townist. Rayquaza lendab välja ja suundub Sootopolisse. Kasutage järgimiseks Fly.

Vaadake stseeni ja seejärel suunduge Sootopolise jõusaali. Leiad, et Rayquaza võitleb Groudoni ja Kyogrega ning siis lendab see minema. Rääkige Steveniga väljaspool Sootopolise jõusaali ja seejärel rääkige Wallace’iga. Wallace annab teile HM07 tänuks linna päästmise eest.

Alista Juanit Sootopolise jõusaalis. Pärast Waterfalli saamist ei saa te seda väljaspool lahingut kasutada enne, kui saate Sootopolise jõusaalist vihmamärgi. See on mängu viimane jõusaal, seega veenduge, et olete rasketeks võitlusteks korralikult ette valmistatud. Kui olete saanud vihmamärgi, saate kasutada Waterfalli kõikjal maailmas.

Suunduge Meteor Fallsi koopasse. Olete seda koobast juba varem loos külastanud, nii et lendake Fallarbor Towni, et jõuda kiiresti Meteor Fallsi koopasse. Koobas asub Route 114 ja 115 vahel.

Surfage vee peal otse sissepääsu taga. Pärast Meteor Fallsi koopasse sisenemist jõuate veebasseini. Kõndige põhja poole ja kasutage üle vee reisimiseks Surfi.

Kasutage HM07 juga, et liikuda mööda suurt koset üles. Lähenege joale ja vajutage “A”, et kuvada käsk kose kasutamiseks.

Sisene kose tipus olevasse koopasse. Pärast kose otsa ronimist näete väikest maatükki ja koopa sissepääsu. Tulge sellel väikesel tükil maha ja kõndige läbi sissepääsu.

Kõndige põhja poole ja ronige redelist alla. Suunduge paremale ja seejärel pisut üles, et leida redel. Viige redel alla alumisele tasemele.

Kõndige koopa loodenurgani ja ronige mööda redelit. Teile esitab väljakutse treenerite duo. Pärast nende võitmist kasutage treppi, et ronida ruumi tippu.

Hüppa servadest alla, hoides vasakule. Redel, milleni peate jõudma, asub ruumi alumises vasakus nurgas. Hüppa äärtest alla ja jää vasakule, et jõuda redelini.

Kõndige trepist alla ja surfake vee peal. Minge ruumi põhjapoolsele küljele ja astuge maha koopa sissepääsuga maatükil.

Sisenege koopasse ja surfake ruumi ülaossa. See tuba on pikk ja kitsas ning ruumi ületamiseks peate surfama üle vee. Tulge toa ülaosas väikesel maatükil maha.

Kõndige väikesel maatükil ringi, kuni kohtate Bagonit. See väike kuiva maatükk on kogu mängu ainus ala, kus Bagoniga kokku puutute. Bagonil on 20% tõenäosus ilmuda, kui kohtate siin metsiku Pokémoni, nii et ühe ilmumiseni võib kuluda mitu lahingut.

Bagoni tervise halvendamiseks kasutage valepühkimisega Pokémoni. False Swipe on suurepärane samm Pokémoni jäädvustamiseks, kuna see võib vähendada metsiku Pokémoni tervise 1 HP-ni, kuid ei löö seda kunagi välja. Farfetch’d, Cubone, Scizor ja Nincada on mõned Pokémonid, kes saavad selle käigu ära õppida taseme tõstmise teel või võite kasutada TM54, et õpetada seda mõnele teisele pokémonile. Kui teil pole Pokémonit Esmaspäeval, kasutades False Swipe’i, saate Bagoni tervise alandamiseks kasutada tavalisi liigutusi nii palju kui võimalik, ilma seda välja löömata.

Kasutage Bagoni lõksu püüdmiseks unerežiimi või halvatust. Need käigud suurendavad tõenäosust, et teie Poke Ball tabab Bagoni. Paljud Pokémonid saavad õppida neid tingimusi põhjustavaid liigutusi ja tõenäoliselt on teil vähemalt üks neist juba olemas.

Viska Ultra Ball, et saada parimad võimalused Bagoni tabamiseks. Ultrapallid on kallid, kuid suudavad Bagoni püüda palju usaldusväärsemalt kui teised pallid. Kui olete Bagoni tervise alandanud 1 HP-ni ja ta magab või on halvatud, peaks peaaegu iga Poke Ball asja ära tegema.