Kuidas Ollie

Iga rulamees ütleb teile, et ollie on rula kõige põhilisem trikk. Tegelikult on see tõenäoliselt esimene trikk, mille sa oma rulal õpid. Need sobivad suurepäraselt takistustest ülesaamiseks, laual liikumiseks või lihtsalt lahedaks väljanägemiseks. Tea, kuidas oma jalgu laual õigesti liigutada, ja veidi harjutades saad õppida täiuslikku ollit tõmbama!

Alustage pehmelt pinnalt nagu muru. Ollie tegemise kaks suurimat osa on liigutuste õige tegemine ja enesekindlus, et saad hakkama. Alustage harjutamist pehmel pinnal, näiteks murul või vaibal. See hoiab teie laua treenimise ajal paigal ega tee mahakukkumisel nii palju haiget kui betoon. Kui teie ümber pole muru või te ei saa siseruumides harjutada, leidke kõnniteel pragu, kus saate selga puhata. See peaks aitama hoida laual harjutamise ajal liikumast.

Asetage esijalg laua keskkoha lähedale. Teie eesmine jalg peaks olema teie tasakaalu keskpunkt, kui sõidate ringi, seega peaks see olema ka teie rula keskel. Asetage esijalg eesmiste veokite taha ja laua keskkoha lähedale, hoides seda tipuga paralleelselt. Esijala asetus muudab teie ollie kõrgust. Kui see on kaugemal, hüppate kõrgemale, kuid seda on raskem hästi välja tõmmata. Kui paned selle kaugemale ette, siis peaks saama väikese hüppe üsna lihtsalt hakkama. Alustage esijalaga keskelt ja liigutage seda ringi, kui muutute enesekindlamaks. Proovige seista rulal erinevate jalgadega ettepoole, et näha, mis tundub loomulikum. Õiget viisi pole, seega vaadake, mis teile kõige paremini sobib.

Asetage tagumine jalg otse rula taha/sabasse. Joondage oma tagumise jala külg rula tagumise otsaga ülespoole, nii et see oleks võimalikult kaugel. See jalg lööb rula tagaosa alla, et tõsta esiosa üles. Mida kaugemal laual on teie tagumine jalg, seda suuremat mõju saate kasutada ja seda lihtsam on ollie. Paljudel rulatajatel on hüppamisel vaid pool tagumisest jalast laua sabas. Veenduge, et suurem osa raskusest langeks pigem jalapallile kui tallale. See muudab laua allapoole löömise palju lihtsamaks.

Lükake tagumise jalaga alla, et harjutada laua esiosa üles tõstmist. Hoidke rula paigal ja suruge rula tagaosa alla oma tagumise jala palliga. Seda tehes laske oma esijalal koos lauaga üles tõusta, kuni laua tagumine osa vastu maad puudutab. See on üks peamisi ollie tegemise liigutusi, seega peaksite seda harjutama seni, kuni saate seda lihtsalt ja enesekindlalt teha.

Harjuge esijala libistamisega laua pikkuses ülespoole. Kui olete tahvli esiosa üles tõstnud, hoidke plaati selles asendis tagumise jalaga. Libistage esijalg tahvlil ettepoole, pöörates seda samal ajal. Jalatalla külg, mis asub vahetult varvaste all, peaks ristuma piki laua tekki, kuni see jõuab ülaossa. Jalatsi tald ei tohiks jala ülespoole libistades lauda puudutada. Kogu kontakt peaks olema laua teki ja kinga külje vahel. Harjutage seda liigutust seni, kuni saate seda suurepäraselt teha, ilma et peaksite liiga palju mõtlema. See on ollie tõmbamise teine ​​​​oluline osa, nii et peate suutma seda hästi teha.

Seisake lauale ja painutage põlvi. Asetage end lauale nii, et esijalg on keskel ja tagumine jalg tagumise serva lähedal. Hüppamiseks valmistumiseks painutage põlvi kergelt, hoides oma õlad jalgadega ligikaudu samal tasemel. Veenduge, et suudate seda tehes oma tasakaalu hoida, vastasel juhul on see kogu trikk välja lülitatud. Proovige küürutades püsida oma jalgadel. Kui surute varvastele liiga kaugele, hakkab teie laud hüppamisel teist eemale pöörlema.

Hüppa kõigepealt esijalaga õhku. Kui olete kükitanud, peate uuesti üles tõusma, et oma raskus laualt maha võtta ja lasta sellel maast üles tõusta. Hüppa üles, püüdes esmalt kanda raskust esijalale ja seejärel tagumisele jalale. Seda võib olla lihtsam mõelda kui tagumisest jalast maha hüppamist. Tõstke esijalg eemale ja seejärel hüppage tagumise jalaga maha.

Hüppamisel lööge laua tagaküljele maha. Kasutage sama tehnikat, mida olete harjutanud, et suruda rula tagaküljel tagumise jalaga alla. Proovige seda teha täpselt nii, nagu tunnete oma raskust laualt maha tõstmas, nii et peate tõstma ainult lauda, ​​mitte ennast! Allapoole löögi õige ajastus on ollie mahatõmbamisel ülioluline. Ärge muretsege, kui te seda esimest korda ei löö, vaid jätkake harjutamist. Laud peaks napilt maad puudutama, enne kui hüppate eemale ja lähete õhku. Kui lohistate lauda mööda maad liiga palju, võtate tempo maha ja kaotate selle triki jaoks hoogu.

Libistage oma esijalg niipea, kui hakkate hüppama. Kasutage sama liigutust, mida olete harjutanud, et libistada oma jalg laua ülemise otsa poole, täpselt samamoodi, kui hüppate sellelt maha ja lööte selja alla. Laua esiosa peaks tõusma, kui libistate oma jalga mööda seda, nii, et jalg tabab hüppe kõrgeimas punktis laua ülaosa. Pidage meeles, et see samm tuleb sooritada samal ajal hüppamisega. Liiga vara libisemise tulemuseks on väikese kõrgusega ollie; liiga hilja libisemine toob kaasa ollie, mis ei saa oma kõrgeimas punktis tasandatud.

Tõmmake põlved üles rinna poole. Teie rula saab tõusta ainult nii kõrgele kui teie jalad, seega peate hüpates põlvi ülespoole painutama. Jalgade tõstmiseks vajalik täpne kaugus sõltub teie ollie kõrgusest, kuid vähese harjutamisega peaksite saama hõlpsasti aru, kui kõrgele peate oma jalgu tõstma.

Lööge üle laua ülaosa, et see tasandada. Kui laua esiosa jõuab kõrgeima punktini ja teie jalg läheneb ülaosale, lükake jalg laua sisse. See sunnib laua esiosa alla langema ja tagaosa üles tõusma, tõstes kogu laua õhku ja sirutades selle üles. Pöörake seda tehes veidi jalga, et saaksite lauana oma jalgadele maanduda. lööb vastu maad.Võib võtta veidi aega, enne kui saate täpselt aru, kui kaugele peate oma jalga edasi lükkama. Kui lööte liiga kaugele, ei pruugi teil õnnestuda seda trikki tabada. Kui te ei suru piisavalt kaugele, siis teie laud ei loodi ja teie maandumine võib olla veidi värisev. Jätkake harjutamist, kuni tunnete seda.

Vahetult enne maandumist sirutage jalad. Kui laud tasaneb ja tunnete, et hakkate maa poole tagasi kukkuma, sirutage jalgu välja ja liigutage neid üle laua rataste. See annab teile parema tasakaalu ja laseb teil maandumisel põlvi veidi painutada, et osa põrutusest neelata. Kui maandute esijalaga laua keskele, võite laua pooleks murda. Samamoodi, kui maandute kummaski otsas liiga suure raskusega, võite nina või saba ära napsata. Parima maandumise saavutamiseks hoidke jalad rataste või veoautode kohal.