Kuidas leida ja lüüa teine ​​koloss kolossi varjus

Teine koloss Quadratus meenutab murtud parema sarvega härga. Õnneks on Quadratust suhteliselt lihtne leida ja võita. Kerige sammuni 1 ja oletegi teel!

Sõitke Agroga. Agro on Wanderi lojaalne hobune. Kui olete esimese kolossi (ja iga järgneva kolossi) alistanud, ootab ta teid keskses pühamus ja on valmis teid järgmisesse viima.

Väljuge paremale. Kesksest pühamust minge läbi oma paremal küljel asuva väljapääsu. Kui teete seda, annab Dormin teile väikeste pühapaikade kohta lühikese selgituse.

Hoidke oma mõõka lõunavalguse poole. Võtke mõõk välja ja suunake lõuna poole, hoidke seda üleval, kuni sellelt peegelduv valgus koondub selgesse punkti.

Suunduge lõunasse. Lõuna poole sõites möödute jumalateenistuse pühamust ja näete valge silla lähedal murtud pruuni kaaret. Läbige sellest kaugemale jääv pinnastee.

Kasutage oma mõõka uuesti. Kui olete pinnasteel, suunake mõõk valge silla alla; valgus koondub sellesse piirkonda. Jätkake liikumist lõuna poole.

Minge mööda teed, mis viib alla pinnastetee lõpus. Kui jõuate mustuse tee lõppu ja suundute mööda rada alla, kuvatakse väljalõigatud stseen, mis näitab teile tee all olevat massiivset koobast. Kui lõigatud stseen lõpeb, jätkake rada.

Suunduge itta. Kui jõuate tee lõppu, liikuge itta. Näete lõigatud stseenis kujutatud koobast.

Suunduge lõunasse koopa poole. Mine koopa poole. Lähenedes keeldub Agro edasi liikumast ja mängitakse kärbitud stseen. Ole lahinguks valmis!

Suunduge kirdesse vee poole. Kui lahing algab, minge vee poole. Jää oma hobuse selga! Quadratus on aeglane ja ei suuda teid tabada.

Laske Quadratust oma vibuga. Suunake vibu esijalgadele ja oodake, kuni see läheneb. Kui see juhtub, proovib ta teid esijalgadega purustada ja te näete tema kabja all mõnda sinist osa. Laske vibuga sinist osa ja Quadratus kukub kokku. Quadratuse saate ka kukkuma panna, joostes selle taga ja tulistades tema jalgade siniseid osi, kui see üritab teie poole pöörata.

Roni Quadratusel üles. Tõuske Agrolt maha, minge mahakukkunud kolossi juurde ja ronige üles selle esijalgade karvast osast. Jätkake ronimist, kuni suudate seista selle turvise seljas. Ärge unustage ronimisel perioodiliselt puhata. See võimaldab teil osaliselt oma vastupidavust taastada.

Minge Quadratuse pea juurde. Hüppake läbi soomuse väljaulatuvate osade selle pea poole. Haarake kindlasti millestki kinni, et end kinnitada, et te ei kukuks maha, kui Quadratus hakkab värisema.

Laadige oma mõõk. Quadratuse alistamiseks vajate täielikult laetud mõõka.

Torke nõrk koht. Torkake maagilist nõrka kohta 3 korda. Punkt kaob siis. Sel hetkel on Quadratuse elu umbes poolel teel tühjaks saanud.

Roni üle vasaku õla. Kui maagiline nõrk koht kaob, ronige vasakule õlale ja suunduge Quadratuse selja poole. Kui jõuate selle saba, näete veel ühte maagilist nõrka kohta. Kui te Quadratuselt maha kukute (seda juhtub mõnikord väsimuse tõttu), siis laske ühest tema kabjast ja saate uuesti üles ronida.

Torke teine ​​nõrk koht. Hoidke Quadratuse karvast kinni ja torgake nõrka kohta 3 korda. Selle eluriba saab tühjaks ja see kukub.