Kuidas kasutada Google Earthi lennusimulaatorit

Kui teil on Google Earthi versioon, mis anti välja 20. augustil 2007 või hiljem, on teil juurdepääs lennusimulaatorile. Google Earthi lennusimulaator on lennusimulaator, mis kasutab Google Earthi satelliidipilte realistlikuma kogemuse saamiseks. Olenevalt süsteemist pääseb sellele juurde, vajutades klahvikombinatsiooni Control+Alt+A, Control+A või Command+Option+A ja seejärel sisestusklahvi. Kui see funktsioon on vähemalt korra aktiveeritud, kuvatakse see tööriistamenüüs. Alates versioonist 4.3 ei ole see valik enam vaikimisi peidetud. Praegu on ainsad lennukid, mida saab kasutada, lisaks päris mitmele lennujaamale vaid F-16 Fighting Falcon ja Cirrus SR-22. See saab olema väga lõbus, kui sellest aru saad.

Avage simulaator. Avage Google Earthi ülemisel tööriistaribal rippmenüü Tööriistad. Kui teil on varasem versioon kui v4.3, avage lennusimulaator, vajutades klahvikombinatsiooni Control+Alt+A, Control+A või Command+Option+A ja seejärel vajutades enter. Kui see funktsioon on vähemalt korra aktiveeritud, ilmub see tööriistamenüü alla.

Määrake oma seaded. Nüüd peaks avanema väike aken. Sellel on kolm osa: lennuk, stardipositsioon ja juhtkang. Lennuk – valige lennuk, millega soovite lennata. SR22 on aeglasem lennuk ja lihtsam algajatele, samas kui F-16 on mõeldud keskmise tasemega kasutajatele. Selles juhendis kasutame F-16 näitena. Alguspositsioon – saate oma praeguse vaate, alustades suure linna lennujaamast, või oma viimase asukoha lennusimulaatoril. Algajad peaksid kasutama New Yorgi lennujaama.Joystick – märkige ruut, kui kasutate lennuki juhtimiseks juhtkangi.

Klõpsake kasti allosas nuppu “Alusta lendu”.

Oodake mõni sekund, kuni kaart laaditakse.

Valige kõik lennujaamad, kuhu regulaarselt maandute. Kuna ilma abivahenditeta on maandumisradu peaaegu võimatu näha, võtke kõik rajad, millele võite maanduda, ja joonistage rada piki raja pikkust. Tehke rajad erinevat värvi ja määrake laiuseks 5 mm. Lennurajad on praegu õhus väga selgelt nähtavad.

Avage külgriba. Lülitage sisse Piirid/sildid ja transport. Jällegi, see aitab teil navigeerida.

Tuvastage HUD. Ekraanil peaksite nägema rohelist kraami. See on teie HUDÂ

Tutvuge HUD-iga. Ülevalt päripäeva alustades on kiirus sõlmedes. järgmine ülaosas on teie suund nagu kompass. ekraani paremas servas on väike nupp, mis ütleb “Välju lennusimulaatorist”. Klõpsake sellel, kui soovite simulaatorist täielikult väljuda. Selle all on mõne rea ülaosas olev arv, mis ütleb 0. See muutub ja see on teie vertikaalkiirus jalgades minutis. Mõnikord muutub see negatiivseks, mis tähendab, et langete allapoole. Sellest allpool on teie kõrgus jalgades merepinnast. Praegu peaks see olema 4320. Ekraani keskel on kaar koos mõne muu kraamiga. See on teie peamine HUD. Kaar on teie kaldenurk. Paralleelsed jooned on kaldenurk kraadides, nii et kui see ütleb 90, siis olete suunatud otse üles ja seisate. Vasakpoolses allnurgas on kast. Vasak pool on gaasihoob. ülemine pool on aileron. Paremal pool on lift ja alumine tüür. Selle kohal pole praegu midagi, kuid siin on teie klapi indikaator protsentides ja teie teliku olek. SR22-l on fikseeritud käik, nii et te ei pea selle pärast muretsema.

Tea, et juhtnupud on tagurpidi. Üles ja alla vaatamine on ümberpööratud, nii et kui liigutate hiirt ekraanil allapoole, tõuseb nina üles ja vastupidi.

Valmistuge stardiks. Kui teie lennuk hakkab küljele liikuma, vajutage vasakule liikumiseks klahvi “,” ja klahvi “.” klahvi paremale liikumiseks.

Tõuse maha. Klõpsake ja seejärel vajutage klahvi Page Up (ja Windowsi arvutites klahvi fn), et suurendada tõukejõudu ja liigutada lennukit rajalt alla. Kui teie lennuk liigub, liigutage hiirt alla. F-16 V1 kiirus on 280 sõlme. 280 sõlme juures peaks lennuk õhku tõusma.

Pööra paremale. Liigutage kursorit paremale, kuni maapind on otse teie paremale küljele, seejärel liigutage kursor ekraani allossa. See sunnib teid pöörama paremale.

Pööra vasakule. Liigutage kursorit ekraani vasakusse serva, kuni maapind jääb otse teie vasakule poole, seejärel liigutage kursor ekraani allserva. See sunnib teid pöörama vasakule.

Lennake ülespoole. Nurk ülespoole, liigutades kursorit ekraani allserva.

Lennake allapoole. Nurk allapoole liigutades kursorit ekraani ülaossa.

Kui soovite lahkuda, vajutage lihtsalt paoklahvi.

Lennake lennujaama poole, kuhu soovite maanduda. Suurendage tõukejõudu maksimaalsele seadistusele, tõmmake käik ja klapid sisse. Peaksite sõitma umbes 650 sõlmega.

Joondage lennurada. Kui olete maandumiseks valmis, joondage lennuk nii, et joonistatud tee (lennurada) oleks täiesti vertikaalne ja asuks ekraani keskel.

Vähendage kiirust täielikult. Kiiruse vähendamiseks hoidke all klahvi “Page Down”. Peaksite kohe tõukejõu kaotama.

Klapi seadistuse suurendamiseks vajutage F. See aeglustab lennukit. See muudab ka juhtimise veidi keeruliseks. Suurendage klappe 100% -ni.

Eemaldage telik, vajutades klahvi “G”. See kehtib ainult F-16 kohta.

Hakake kursorit aeglaselt üles liigutama, et nurk oleks allapoole.

Hoidke oma kõrgusel silm peal.

Kui olete lennujaamast veidi eemal, veenduge, et olete maandumiseks piisavalt aeglane. F-16 puhul on see kiirus umbes 260 sõlme. Kui lähete sellest kiiremini, kukute kokku.

Tehke viimane laskumine aeglaselt. Kui olete maapinnast umbes 100 jala kõrgusel, laske aeglaselt alla. See on osa, kus teil on kõige tõenäolisem kokkupõrge. Maandumisel võite vastu maad põrgata ja üles põrgata, kuid lihtsalt aeglaselt uuesti alla minna. Veenduge, et laskuksite väga madalalt.

Välju krahhist. Kui peaksite alla kukkuma, kuvatakse kast, mis annab teile võimaluse lennust väljumiseks või jätkamiseks. Kui jätkate lendu, alustate uuesti otse alla kukkunud kohast. Lihtsalt korrake eelmisi samme.

Viige lennuk täielikult seisma. Nüüdseks oleksite pidanud maanduma, kuid liigute endiselt. Lihtsalt vajutage nii “,” kui ka “.” klahvid kokku ja aeglustate kiirust sekunditega täielikult. Kui soovite kiiremini pidurdada, tõmmake klapid sisse (vajutades Shift + F).