Kuidas kardisõidus mööduda

Kui soovite kardirajal esimesena lõpetada, peate valdama möödasõiduoskust, mida muidu nimetatakse möödasõiduks. See pole aga nii lihtne, kui lihtsalt vastastest kiiremini sõita. Sujuvaks ja ohutuks möödasõiduks saate teha konkreetseid samme ja tehnikaid. Tavaliselt, kui kellestki möödute, peaks see olema pöörde ümber ja peaksite olema raja siseküljel. Kui olete möödasõidu mõistetest aru saanud, võite saada pidurdamatuks kardisõitjaks!

Tuuletakistuse vähendamiseks sõitke lähedalt teise juhi taha. Kiirendage pikal otsesõidul ja jõudke võimalikult lähedale kardi taha, millest soovite mööduda. Otse teise kardi taga sõitmine vähendab tuuletakistust ja takistust, mis paneb teid kiiremini sõitma. Peaksite olema umbes 1–2 meetrit (3,3–6,6 jalga) kardist taga, millest soovite mööduda. Teise kardi taga olev ala vähendatud tuuletakistusega kart nimetatakse slipstreamiks.

Lülituge raja sisemusse ja sõitke teise kardi kõrvale. Pöörake ratast nii, et jõuaksite raja sisemuse lähedale. Slipstream peaks võimaldama teie autol end visata otse kardi kõrval, millest soovite mööduda. Tehke seda manöövrit kohe, kui tulete kurvi, mitte pöörates.

Pöörake ratast, et sõita ümber kurvi raja siseküljel. Puudutage pausi, kui jõuate kurvi ja pöörake ratast, jäädes kindlasti kardi kõrvale, millest kavatsete mööduda. Püsige raja siseküljel, et saaksite neist mööduda, kui mõlemad kurvist väljute. Murrake tugevamalt, kui jõuate järskudele kurvidele, vastasel juhul ületate need ja põrkate kokku kardiga, millest soovite mööduda.

Kurvist väljudes kiirendage. Vajutage kurvist väljudes gaasi alla ja asetage kart ümber äsja möödunud kardi ette. Kui teete õigesti, olete selle kardi ees, millest tahtsite mööduda. Jätkake kiiresti sõitmist, et saaksite oma edumaa suurendada ja takistada neil teid tagasi sõitmast.

Alustage kurvi võtmist enne teist kardit kiireks möödasõiduks. Alustage kiiret möödasõitu 2-3 kardi pikkust kardi tagant, millest soovite mööduda. Pöörake ratas varakult ja suunake kardi esiosa kurvi. Kurvist võttes kiirendage vahetult enne pausi löömist, et võita teine ​​kardi pöördeni. Väljasöögid on kõige parem sooritada vähem järskudel pööretel. Kui teete õigesti, saate paigutada oma kardi raja siseküljele lähemale, mis paneb saate kurvist väljudes vastasest mööduda. Möödasõiduga on võimalik kokkupõrge.

Tehke teise kardiga katki, seejärel laske möödasõiduks pidur maha. Püsige kurvi tulles teise juhi kõrval. Jääge raja siseküljele ja vaadake enda kõrval olevat kardit, et näha, millal see puruneb. Pausi samal ajal, aga siis tõsta jalg kiiresti pausilt ära, et sul oleks rohkem hoogu kui teisel kardil. See peaks andma teile piisavalt kiirust, et kurvist väljudes neist mööduda. Pausi pumpamine peaks teie hoogu piisavalt aeglustama, et kurvis turvaliselt läbida, kuid annab teile piisavalt kiirust, et sõita kiiremini kui teised juhid.

Tehke hiljem paus, et võita teist kardit, kui võtate kurvi. Kui murdute kurvis hiljem kui teie kõrval olev kart, olete neist kiirem ja võite raja sisemuses pigistada. Enne selle proovimist harjutage kindlasti kurvide võtmist ja murdmist, kuna see võib põhjustada kokkupõrke, kui võtate nurga liiga laiaks.

Kardisõiduga harjumiseks harjutage üksi kursuse sõitmist. Enne möödasõitu proovimist veenduge, et teil oleks piisavalt harjutamist lihtsalt kardiga rajal sõites. Harjuge gaasi, pausi ja rooli kasutamisega. See aitab teid teistest kardisõitudest võisteldes ja neist möödumisel. Kui te ei saa üksi rajal sõita, sõitke lihtsalt aeglaselt ja laske teistel kardidel endast mööduda, kuni tunnete end sõidukindlamalt.

Teatage oma kohalolekust teisele juhile möödumisel. Sõitke enne möödasõitu paar sekundit juhi taga või kõrval, et ta teaks, et lähete neist potentsiaalselt mööda. See annab neile piisavalt aega kohanemiseks ja teie teelt väljumiseks. Kõige parem on sooritada keerukamaid möödasõite, nagu näiteks hüppeline möödasõit, võistlustingimustes, vastasel juhul võite algajate juhtidega kokku põrgata. Te ei tohiks kunagi sihilikult teiste kartidega otsa sõita. rada.

Murra enne kurvi, et vältida kurvi ületamist. Kindlasti aeglustage kiirust, kui võtate kurve või möödute piisavalt kiiresti, et te kurvist üle ei lööks. Kui olete kardispordiga uustulnuk, liikuge kurvides aeglasemalt, et saaksite kardiga sõitmisega harjuda. Kuna proovite siserajal kellestki mööduda, võib kurvist ülesõit põhjustada kokkupõrke.