Kuidas GTA-s lennukitega lennata

Lennukid viivad teid kõikjale, kuhu vajate, ja nad teevad seda kiiresti. Selleks, et jõuda kiiresti sinna, kus vaja, ei pea te läbima liiklusummikuid ega läbima linna kitsaste otseteede kaudu. Lennukid on saadaval mängijatele alates Grand Theft Auto III-st kuni mängu frantsiisi praeguse versioonini.

Lennukile minema. Lennuki pardale pääseb samamoodi nagu autosse; lihtsalt seiske lennuki kõrval ja vajutage sellesse sisenemiseks PlayStationi kontrolleri kolmnurga nuppu.

Tõuse maha. Vajutage sõrme ja hoidke all PlayStationi kontrolleri ülaosas olevat nuppu R2 ja lennuk hakkab liikuma selle suunas, kuhu see on suunatud. Kui lennuk saavutab piisava kiiruse, hakkab lennuk maapinnast tõusma. Hoidke nuppu R2 all, kuni jõuate soovitud kõrguseni.

Juhtige lennukit. Kasutage lennuki liikumise juhtimiseks vasakut analoogpulka. Saate liikuda üles, alla, vasakule või paremale, kasutades lihtsalt oma PlayStationi kontrolleri vasakut analoogpulka.

Yaw. Lennuki lennusuuna kiireks muutmiseks vajutage nuppu L1, et teha kiire lengerdus vasakule, või nuppu R1, et pöörata lennukit paremale.

Laske lennuki relvad. Sõjaväe tüüpi lennukitel, nagu Hydral, on sisseehitatud relvad ja raketid, mida saate kasutada vaenlaste pihta tulistamiseks. Nende relvade tulistamiseks ja sihtmärgi mahavõtmiseks vajutage oma PlayStationi kontrolleri nuppu X.

Muutke kaamera nurki. Nii nagu autoga sõites, saab lennukiga lennates muuta kaamera vaadet lihtsalt õigele analoogpulgale vajutades.

Maanduge lennuk. Kui te ei leia maandumisrada, võite proovida maanduda lagedatel põldudel või pikkadel sirgetel teedel, ilma autodeta, millele otsa sõita. Kui olete koha, kuhu kavatsete maanduda, märganud, vajutage lennuki aeglustamiseks nuppu L2. Juhtige lennukit laskumisel vasaku analoogkepiga ja vajutage seda, et lennuki veermik korralikult maandumiseks välja tõmmata.

Lennukile minema. Lennuki pardale pääseb samamoodi nagu autosse; lihtsalt seiske lennuki kõrval ja vajutage sellesse sisenemiseks Xboxi kontrolleri nuppu Y.

Tõuse maha. Vajutage sõrme ja hoidke all Xboxi kontrolleri ülaosas olevat paremat päästikut (RT) ja lennuk hakkab liikuma selle suunas, kuhu see on suunatud. Kui lennuk saavutab piisava kiiruse, hakkab lennuk maapinnast tõusma. Hoidke parema päästiku (LT) nuppu all, kuni jõuate soovitud kõrguseni.

Juhtige lennukit. Kasutage lennuki liikumise juhtimiseks vasakut analoogpulka. Saate liikuda üles, alla, vasakule või paremale, kasutades lihtsalt Xboxi kontrolleri vasakut analoogpulka.

Yaw. Lennuki lennusuuna kiireks muutmiseks vajutage vasakpoolse kaitseraua (LB) nuppu, et teha kiire vasakpoolse pöörde, või parempoolse kaitseraua (LB) nuppu, et lennuk paremale pöörata.

Laske lennuki relvad. Sõjaväe tüüpi lennukitel, nagu Hydral, on sisseehitatud relvad ja raketid, mida saate kasutada vaenlaste pihta tulistamiseks. Nende relvade tulistamiseks ja sihtmärgi mahavõtmiseks vajutage oma Xboxi kontrolleri nuppu A.

Maanduge lennuk. Kui te ei leia maandumisrada, võite proovida maanduda lagedatel põldudel või pikkadel sirgetel teedel, ilma autodeta, millele otsa sõita. Kui olete koha, kuhu kavatsete maanduda, märganud, vajutage lennuki aeglustamiseks vasakut päästikut (LT). Juhtige lennukit laskumisel vasaku analoogkepiga ja vajutage seda, et lennuki veermik korralikult maandumiseks välja tõmmata.

Lennukile minema. Lennuki pardale pääseb samamoodi nagu autosse; lihtsalt seiske lennuki kõrval ja vajutage lennukisse sisenemiseks klaviatuuri nuppu F.

Tõuse maha. Vajutage sõrme ja hoidke arvuti klaviatuuril W-nuppu all ning lennuk hakkab liikuma selle suunas, kuhu see on suunatud. Kui lennuk saavutab piisava kiiruse, hakkab lennuk maapinnast tõusma. Hoidke W nuppu all, kuni jõuate soovitud kõrguseni.

Juhtige lennukit. Tasapinna liikumise juhtimiseks kasutage klaviatuuri parempoolses osas olevaid nooleklahve. Saate liikuda üles, alla, vasakule või paremale, vajutades lihtsalt nooleklahve.

Yaw. Lennuki lennusuuna kiireks muutmiseks vajutage nuppu Q, et teha kiire vasakule kaldumine, või nuppu E, et lennuk paremale pöörata.

Laske lennuki relvad. Sõjaväe tüüpi lennukitel, nagu Hydra, on sisseehitatud relvad ja raketid, mida saate kasutada vaenlaste pihta tulistamiseks. Vajutage vasakut ALT nuppu rakettide tulistamiseks või vasakpoolset CTRL nuppu, et püssid ja sihtmärk maha võtta.

Muutke kaamera nurki. Nii nagu autoga sõites, saate ka lennukiga lennates muuta kaamera vaadet, vajutades klaviatuuril nuppu V.

Maanduge lennuk. Kui te ei leia maandumisrada, võite proovida maanduda lagedatele põldudele või pikkadele sirgetele teedele, millesse pole autosid sisse sõitnud. Kui olete koha, kuhu kavatsete maanduda, märganud, vajutage lennuki aeglustamiseks nuppu S. Juhtige lennukit laskumisel nooleklahvide abil ja vajutage klaviatuuri numbriklahvistiku osa numbrit 2, et tõmmata välja lennuki veermik, et korralikult maanduda.