Kuidas autos kiiresti tugevat pööret teha

Aeglaselt sõites kitsa pöörde tegemine on üks asi, aga mis siis, kui liigute suurel kiirusel? See artikkel õpetab teile, kuidas kiiresti võimalikult ohutult autos kitsast pööret sooritada. Oleme lisanud näpunäiteid nii automaat- kui ka manuaalautode jaoks ning lisaks näitame teile, kuidas kasutada käsipidurit, et teha järsult avatud alal.

Kontrollige kõiki oma peegleid, et veenduda, et olete selge. Enne sõidurea vahetamist või pööramise alustamist peate veenduma, et teie taga või teie kõrval pole kedagi. Kontrollige oma mõlemat külge ja vaadake oma tahavaatepeeglitesse, et olla kindel, et te ei põrka pöörates teiste autodega kokku. Kui näete, et kõik on selge, võite alustada tihedat kurvi. Ärge sõitke kiiresti, kui olete tihedas liikluses või võite põhjustada õnnetuse.

Liigutage oma auto tee äärepoolseimasse punkti. Kui tulete tihedale parempöördele, asetage auto nii kaugele vasakule kui võimalik. Kui teete tihedat vasakpööret, soovite oma autot paremale nihutada. Enne kurvi võtmist tee äärepoolseimasse punkti jõudmine võimaldab teil võtta kurvi võimalikult laias kaares.

Puudutage pidureid ja aeglustage kurvile lähenedes. Kui sõidate manuaalkäigukastiga autoga, lülitage tihedale pöördele lähenedes käiguvahetus alla. Tahad pöördesse siseneda aeglase kiirusega ja pöördest väljuda suure kiirendusega. Jätkake oma auto aeglustamist, kuni tunnete, et teil on selle üle täielik kontroll. Kui sisenete liiga kiiresti kitsasse pööret, ei ole teil oma sõiduki üle täielikku kontrolli.

Kujutage ette, milline pööre on kõige laiem. Lai pööre annab teile rohkem kontrolli auto üle ega vähenda kiirust nii palju kui järsk pööre. Vaadake enda ees olevat teed ja kujutage ette pööret võimalikult laias kaares. Isegi kui pööre on tihe, peaksite proovima võtta seda kõige laiema kaarega, et te ei kaotaks pööramisel hoogu.

Sihtige pöörde tippu. Tipp asub pöörde sisenurga keskel. Kõige laiema pöörde tegemiseks peaksite oma auto suunama nii, et see sõidaks pööramise ajal tipu kõrval. Sõitke tee või raja välisküljel ja vaadake pöörde sisenurka. Plaanige sõita oma autoga mööda tippu.

Juhtige sujuva liigutusega kurvi sisse. Kui hakkate nurgale tulema, alustage rooli keeramist selles suunas, kuhu soovite pöörata. Kiireks kurvi läbimiseks pöörake rooli nii vähe kui võimalik. Ärge tõmblege rooli, muidu võite end välja keerata.

Pööramisel vajutage gaasipedaalile kergelt. Kui stabiliseerite autot pöörde tipu ümber, saate autole gaasi lisada. Niikaua kui sa ei sisenenud kurvi liiga kiiresti, oleksid pidanud kiirust piisavalt aeglustama, et saaksid nüüd ülejäänud kurvi gaasi peale lasta. Kui vajutate gaasi, peaksid teie rehvid tundma end vastu teed ja te peaksite tundma, et teil on täielik kontroll rooli üle. Kui kasutate manuaalkäigukasti, peate kiiremaks muutudes tõstma käigukasti. Kui kaotate juhitavuse pöördel võtke jalg gaasipedaalilt maha ja koputage kergelt pidurit, kuni saavutate kontrolli oma auto üle.

Suunake kurvist väljumisel raja väliskülge. Kui sihite kurvist väljudes tee sisemusse, muutub pööre liiga tihedaks ja te kaotate palju kiirust. Selle asemel vaadake raja või tee äärepoolseimat punkti ja olge valmis selle kõrval sõitma, kui olete kurvist välja tulnud.

Harjutage seda pööret avatud ruumis, kus pole takistusi. Kui kasutate pööramiseks käsipidurit, on teil auto pööramise üle väga vähe kontrolli. See võib põhjustada auto tagaosa metsikult välja libisemist ja te võite kergesti minna muldkehasse või piirdepiirdesse. Harjutage seda pööret laias avatud ruumis, kuni teate, mida teete.

Sõitke suurel kiirusel kurvi sisse. Pööramiseks käsipiduri kasutamiseks peate pööret sooritama kiirusega vähemalt 30 miili tunnis (48 km/h). Vastasel juhul peatub auto käsipidurit tõmmates lihtsalt krigisevalt. Käsipidurit on kergem pöörata väikese hõõrdumise korral, nagu lumi, muru või mustus.

Käsipidurit tõmmates vajutage sidur alla. Käsipiduri tõstmise ajal võtke jalg gaasilt täielikult välja. Käsipidur ja sidur peaksid pöörde ajal olema sisse lülitatud vaid 1-2 sekundiks. Kui teil on automaatne auto, ei pea te siduri pärast muretsema.

Pöörake oma ratas pöördesse. Kuna lülitate käsipiduri sisse, tunnete roolil suurt vastupanu teises suunas. Pöörake ratast kiiresti veidi ühes suunas, kuni tagarattad hakkavad välja libisema. Teie rehvid hakkavad rehvide ja maapinna vahel tekkiva hõõrdumise tõttu suitsema.

Vajutage käsipidur alla ja laske rattal teises suunas pöörelda. Kui kasutate manuaalkäigukasti, vajutage käsipiduri allalaskmisel sidurit. Kui kasutate automaati, võite lihtsalt käsipiduri alla vajutada. Kui teie tagumised rattad hakkavad libisema, juhtige vastujuhtimist või laske rattal teises suunas pöörlema ​​hakata, et te ei ületaks pööret. Kui te ei soorita rataste libisemisel korralikult vastupööret, võite end välja keerata või ümber pöörata. auto läbi.

Pöörake tagasi pöörde suunas. Kui olete piisavalt pööranud, saate oma auto üle kontrolli taastamiseks pöörata tagasi pöörde suunas. Sirutage oma auto ja sõitke otse. Kui teete õigesti, saate mõne sekundiga 180° pöörde teha.