Kuidas leida Kingdom Hearts II 5 rebitud lehte

Kingdom Hearts II rebitud leheküljed on osa kõrvalülesannetest, mille eesmärk on lõpetada Karupoeg Puhhi pildiraamat. Neid nõuavad ka inimesed, kes üritavad salajase lõpuni jõuda. Kui olete kõik viis lehekülge kokku kogunud, minge Merlini majja Hollow Bastionis, et Puhhi raamatuga tegeleda.

Minge välja Gummi angaari. Minge lihtsalt trepist üles ja sisenege piirkonna ainsast uksest. See uks viib sisehoovi.

Tapa kõik südametud kudemised sisehoovis. Need on tavalised südametud, nii et teil ei tohiks nendega probleeme tekkida.

Sisene kolonnaadi. Pärast südametu tapmist vaadake oma kaarti ja märkate, et ala on ringikujuline ja ainult üks hargnev tee viib ukseni. Kolonaadi pääsemiseks minge selle ukse juurde.

Raamatukokku minema. Colonnade’is minge trepist üles ja pöörake vasakule. Minge mööda väga pikka koridori, mis viib tohutu ukse juurde. Tapa selles piirkonnas kudevad südametud, kui lähete raamatukogu ukse juurde.

Saate esimese rebitud lehe. Kui olete raamatukogus, vaadake ruumist paremale. Kamina lähedal näete kirstu. Esimese rebitud lehe saamiseks avage see.

Minge Elevandi surnuaeda. Minge kuru ainsale teele.

Suundu põhja poole. Tehke seda, kui jõuate Elevandi surnuaeda, ja jätkake seda rada, kuni näete seda, mis viib Savanni. Mõned südametud kudevad sellesse piirkonda, kuid nad pole probleemiks, kuna ainult tavalised südametud, nii et tapa nad .

Suunduge läände Gnuu oru poole. Suunduge Savannah’st läände, kuna põhjasuunaline tee viib Pride Rocki juurde, kuid see pole koht, kuhu soovite minna.

Suunduge põhja poole Wastelandi poole. Te ei eksi, sest Gnuu orus pole teist sissepääsu.

Järgige tühermaade rada. See on üks käänuline tee, mis viib džunglisse. Selle piirkonna probleemiks on võimsate südametute (kriitiline režiim) suur arv. Olge tühermaad läbides ettevaatlik. Võib-olla on kõige parem vältida suuri lohe välimusega südametuid ja südametuid ahve, kuna neid on raske tappa. võib neist ka lihtsalt mööda sõita ja otse džunglisse minna, kuid jääte kogemusest ilma.

Jõua oaasi. Suunduge džunglisse põhja poole ja tapage kõik südametud, kes siin kudevad. Kui jõuate esimesele hargnevale teele, minge vasakule ja sisenege oaasi.

Saate teise rebitud lehe. Suunduge lihtsalt oaasi tagumise poole, kust leiate jugade ees puu lähedalt rinnakorvi. Teise rebitud lehe saamiseks avage karp.

Minge taastamiskohta. Minge lihtsalt Hollow Bastioni ja maanduge plakati juures. Salvestuspunktist pöörake vasakule ja sisenege taastamiskohta.

Leidke ja alistage Demyx. Jätkake mööda teed ja sisenege Baileysse. Jätkake liikumist lossivärava poole, kus kohtute Demyxiga, ja seejärel järgneb bossilahing.

Võitle Final Fantasy tegelastega. Pärast Demyxi alistamist suunduge Ravine Traili poole. Kui teid pannakse mõne Final Fantasy tegelaskujuga peole, võitlege nendega koos, kuni jõuate kuristiku lõppu.

Saate kolmanda rebitud lehe. Sisenege kristalllõhesse ja järgige piirkonna ainsat rada. Kui jõuate lõhe keskele, näete nelja kasti ja salvestuspunkti. Avage salvestuspunkti ees olev suur kast ja hankige kolmas rebitud leht.

Suunduge keisri trooniruumi. Tehke seda pärast kohtumist Mehega Mustas Draakonimaa tippkohtumisel. See toimub pärast seda, kui võitlete Mehega Mustas ja suundute tagasi Keisrilinna.

Saate neljanda rebitud lehe. Troonisaali üles ronides näete kahte suurt, väga silmatorkavat kasti. Ronige vasakul oleva poole ja avage see, et saada neljas rebenenud leht.

Suunduge Agrabahi. Kindlasti lahkuge linnast läbi Bazaari suure ukse. Uks viib teid palee seinte juurde.

Otsige üles Aladdini võluvaip. Sisenege läbi paremale jääva tee, mis viib liivaga pühitud varemete juurde, kus saate sõita Aladdini võluvaibaga.

Mine kõrgesse torni. Sellele jõudmiseks suunduge põhja poole, kuni jõuate varemete keskele, ja seejärel suunduge läände. Jätkake, kuni näete kõrget torni, mille ülaosas on ava.

Mine hävitatud kambrisse. Sinna pääsemiseks sisenege torni aknast. Kambris näete suurt kasti ja salvestuspunkti.

Saate viienda rebitud lehe. Viimase rebitud lehe saamiseks avage lihtsalt suur kast. Nüüd, kui olete kõik viis lehekülge kokku kogunud, minge Hollow Bastioni Merlini majja ja tutvuge Karupoeg Puhhi raamatuga.