Kuidas siduda tänavaratas haagisele

Kui tänavarattaga punktist A punkti B sõitmine pole võimalik, on järgmine parim viis selle kohale jõudmiseks vedada seda haagisel. Veenduge, et teil oleks õige varustus, sealhulgas kaldtee, astmelaud ja kvaliteetsed põrkmehhanismi kinnitusrihmad. Samuti vajate täiendavat kätepaari, mis teid märkaks ja aitaks teil ratta haagisele laadida. Kui olete kõik need asjad kasutamiseks valmis, on tänavaratta laadimine ja kinnitamine suhteliselt lihtne protsess, et saaksite selle ohutult ja turvaliselt teele viia.

Parkige haagis tasasele ja ühtlasele maapinnale, kus on ruumi rattaga manööverdamiseks. Valige koht, mis on tasane ja isegi, et laadida oma tänavaratas haagisele. Parkige oma haagis nii, et see oleks võimalikult tasane ja teil oleks ratta pealelaadimiseks piisavalt ruumi. Näiteks kui laadite tänavaratta oma kodu garaažist treilerile ja teil on tasane sõidutee, siis tagasi haagis otse sõiduteele.Maanteeratta transportimiseks võite kasutada kas spetsiaalset mootorrattahaagist või mis tahes pardaga haagist.Saate järgida samu samme, et transportida jalgratast pikapi tagaosas.

Paigaldage mootorratta laadimisramp haagise tõkiskingaga joonele. Asetage laadimisrambi üks ots otse haagise tõkiskingi taha haagise voodi servale ja teine ​​ots maapinnale. Kasutage kaldtee turvakette või rihmasid, et kinnitada see haagise tagaküljele, et see ei libiseks ratta laadimise ajal. Rattatõkiskingad on mõne mootorratta haagise voodi külge kinnitatud raam, mis hoiab esiratast et jalgratas ei liiguks selle transportimise ajal.Kui teie haagisel ei ole tõkiskinga, saate selle veebist alla 100 USD eest hankida ja kinnitada selle oma haagise alusele.Kui te ei kasuta haagist koos haagisega. tõkisking, asetage kaldtee lihtsalt keskele. Ostate võrgust terasest mootorratta laadimiskaldtee hinnaga alla 100 USD.

Kinnitage 1 põrkmehhanismi kinnitusrihm haagise iga nurga lähedal asuvasse kinnituspunkti. Leidke haagise esiosa lähedalt kaks turvalist kinnituspunkti, näiteks kinnitatud D-rõngad või metallraami augud, ja kinnitage mõlema külge põrkmehhanismi kinnitusrihm. Kinnitage veel 2 rihma haagise tagaosas asuvasse kahte kindlasse kinnituspunkti. Olenevalt kasutatavast haagise mudelist võivad raamil või voodil olla rõngad või augud, mis on mõeldud kasutamiseks kinnituspunktidena. Kui kinnituspunktide jaoks pole rõngaid ega auke, võite rihmad kinnitada raami tugeva metallosa külge. Selleks sobivad igasugused tugevad lõuendist põrkmehhanismiga sidumisrihmad. Vältige nukkpandla rihmade kasutamist, kuna need on vähem töökindlad ja võivad lahti tulla.

Asetage astmelaud kaldteest vasakule haagise tagaosa lähedale. Asetage kaldteest vasakule maapinnale tugev astmelaud, kuid piisavalt lähedale, et saaksite rattaga mugavalt kaldteest üles sõita. Asetage see haagise tagaosale piisavalt lähedale, et saaksite sellega hõlpsalt haagisesse astuda. Kui teil pole astmelauda, ​​võite kasutada midagi tugevat ja vastupidavat, näiteks ümberpööratud piimakasti. .Kui teie haagis on piisavalt madal, et saaksite sellesse maast hõlpsasti sisse astuda, pole teil astmelauda vaja.

Joondage oma tänavaratas kaldteele, mille taga on jälgija. Hoidke oma jalgratast juhtrauast ja seiske sellest vasakul. Lükake see laadimiskaldtee põhjani, nii et jalgratta esiratas on kaldteega otse joondatud. Hankige abimees, kes seisaks ratta taga kahe käega ratta tagaküljel. Ärge kunagi proovige sõita oma rattaga mööda kaldteed üles, et see haagisesse laadida. Väga lihtne on sellisel viisil õnnetus juhtuda ja võite oma jalgratast kahjustada või vigastada.

Lükake jalgratas aeglaselt kaldteest üles ühe pideva liigutusega. Alustage ratta kaldteest üles lükkamist juhtraua abil, samal ajal kui teie abimees lükkab seda tagant otse üles. Astuge astmelauale, kui selleni jõuate, seejärel astuge uuesti haagisesse, jätkates ratta lükkamist kogu aeg mööda kaldteed üles. Ärge lõpetage ratta lükkamist kaldtee keskel, muidu võib see hakata tagasi veerema. uuesti alla.

Keerake ratta esiratas haagise tõkiskingi, kui see on olemas. Jätkake ratta lükkamist otse, kui olete selle kaldteest üles ja haagisesse jõudnud. Lükake seda seni, kuni esiratas on kindlalt tõkiskingis ja jalgratas ei liigu enam edasi. Kui teie haagisel ei ole tõkiskingi, lükake ratast edasi, kuni esiratas on vastu haagise esiseina voodi.Ärge pange tugituge maha, kui olete jalgratta paigale asetanud, sest see võib kergesti kahjustada teie haagise voodit või puruneda, kui põrkate vastu konarusi või auke. Laske jä