Kuidas jalgrattaga triivida

Drifting, mida tuntakse ka kui libisemist, kui teete seda jalgrattaga, on tehnika, mille puhul lähenete rattaga kurvile suurel kiirusel ja liigute kurvi ümber, kuna tagarehv kaotab haarduvuse maapinnaga. Kurvise edukaks libisemiseks peaksite seda ümber minnes pöördesse kalduma ja nihutama oma keharaskust ettepoole. Rattaga libisemine nõuab harjutamist, kuid kui olete asja selgeks saanud, saate seda tehnikat kasutada kiiruse parandamiseks ja privaatsete allamägede radade lihtsaks sõitmiseks.

Pedaali kiiresti pöörde suunas. Mida kiiremini pöördeni jõuate, seda lihtsam on tagarehv libisema saada. Allamäge pöörde poole sõitmine võib aidata teil kiirust tõsta.

Kui jõuate selleni, kallutage end pöörde suunas. Nihutage oma keharaskust selles suunas, kuhu pöörate, nii et teie keha ja jalgratas on maapinnast umbes 45-kraadise nurga all. Jätkake pöörde ümber nurga minnes kallutatust. Näiteks kui teete vasakpööret, kallutage oma keha vasakule.

Pöörde ajal liigutage oma kaalu ettepoole. Kaalu nihutamiseks kummarduge kergelt ettepoole üle juhtraua. See kergendab teie tagarehvi koormust, mis laseb sellel maast lahti libiseda. Pööret ümber minnes peaksite tundma, et teie tagarehv libiseb väljapoole. Kui vajate abi rehvi lahtimurdmisel, vajutage õrnalt tagumist pidurit.

Sirutage oma sisejalg välja, nii et see hõljuks veidi maapinnast kõrgemal. Teie sisejalg on teie jalg, mis on pöörde sisenurgale kõige lähemal. Jätkake pöörde ajal oma jalga maapinnast kõrgemal hoides. Näiteks kui teete parempööret, on teie parem jalg teie sisejalg. Kui tunnete, et libisete kontrolli alt välja või teie jalgratas hakkab välja pöörlema, istutage oma sisejalg maapinnale, et end stabiliseerida.

Tõstke oma keha ja jalgratas uuesti püsti, kui olete pöörde lõpetanud. See aitab tagarehvil pärast libisemist haarduvust taastada. Rattaga püsti tõusmiseks lõpetage pöördesse kaldumine ja tõmmake oma keharaskus üles.

Harjutage esmalt libisemist aeglasematel kiirustel. Libisemine on lihtsam, kui sõidate kiiremini, kuid suurem kiirus võib suurendada teie väljasõiduvõimalusi. Kui alustate esimest korda, lähenege pöördetele aeglaselt ja kallutage pöördesse ja nihutage oma raskust ettepoole. Kui olete liigutused maha saanud, suurendage järk-järgult kiirust pöördesse minnes.

Enne rajal harjutamist proovige kruusaparklas libisemist. Kasutage koonuseid või muud markerit, et näidata, kuhu peaksite parklas pöörama. Seejärel pedaalige selle koha poole ja proovige pöördel ümber minnes oma tagumist rehvi väljapoole libiseda. Parklas harjutamine on ohutum kui laskurajal ning te ei pea kartma raja kahjustamise pärast.

Alustades libisege laiadel ja ümaratel pööretel. Õhukesed ja järsud pöörded annavad teile vähem ruumi vigadeks ja vähem aega libisemiseks, seega pole need kõige parem harjutamiseks. Otsige pöördeid, mis on ümmargused ja laiad, et teil oleks nendest mööda minnes rohkem aega vormi kallal töötada.

Ole püsiv. Libisemine on edasijõudnud rattasõit ja selle alla saamiseks võib kuluda palju harjutamist. Kui pöörlete pidevalt välja või teie tagarehv ei libise väljapoole, proovige reguleerida, kui palju te sisse kaldute, ja nihutage oma raskust ettepoole. Võite isegi paluda kellelgi teid harjutamas filmida, et saaksite näha, milline teie vorm välja näeb. Jätkake harjutamist ja lõpuks jõuate selleni!