Kuidas leida oma maja Google Earthis

Kosmos. Lõplik piir. Sellest alustate igatahes, kui käivitate Google Earthi. Näete kogu maailma öötaevas säramas. Näete mandrite ja ookeanide topograafiat ning ainult vihjet geopoliitilistele piiridele. Aga keda see huvitab! Mida sa tõesti tahad teha, on näha oma maja siit! Kuidas sa sinna saad? Hüppa Selgitatud matkabussi pardale ja näitame, mida linnud näevad!

Esimesed asjad kõigepealt. Enne kui näete oma maja ülalt, peate veenduma, et Google Earth on alla laaditud ja installitud. Leiate selle Google’i toodetest aadressil https://www.google.com/intl/et/about/products/index.html Geo jaotisest: Järgige installijuhiseid ja kui olete valmis, leidke üles Google Earth ja käivitage see .

Leia oma kodu. Kuna Google Earth töötab, on aeg lõbusate asjade jaoks. Oota!

Sisestage oma aadress. Lülitage vasakus ülanurgas Otsingu avamine sisse, kui see pole veel avatud. Kui see on olemas, näete kolme nuppu: Lenda kohale, Otsi ettevõtet ja Juhised. Klõpsake nuppu Lenda. Sisestage oma aadress ja klõpsake suurendusklaasil. Google Earth pöörleb (olenevalt teie sisestatud osariigist või riigist rohkem või vähem) ja suumib üsna kiiresti teie naabruskonda mõne tuhande jala kauguselt vaadatuna. Teie maja kohal on teie aadressi kõrval hall ristik.

Suumi lähemale. See on tore, kuid siiski kaugel sellest, mida soovite näha. Topeltklõpsake halli ristmiku kõrval ja läheme lähemale.Iga topeltklõps viib teid umbes poolele teele asukoha ja maapinna vahel. Jätkake klõpsamist, kuni olete väga lähedal. Tavaliselt on see umbes kolm topeltklõpsu. Nagu näete, on see nüüd veidi udune. Seda seetõttu, et majade tippe pildistavad kaamerad on mitu miili kõrgemal. Sellest hoolimata teevad nad tähelepanuväärset tööd, kuid ilmselt lootsite rohkemat.

Liigutage kursor lehe paremasse serva. Kuvatakse juhtnuppude komplekt – kaks virtuaalset juhtkangi, üks käega ja teine ​​silmaga, ning kui Google on teie naabruskonna kaardistanud, siis oranž inimeseikoon. Lohistage ikoon oma majja ja vabastage see. Sind pannakse maa peale, sinu tänavale!

Vaata ringi. Saate panoraamida, vaadates oma naabruskonda – võite isegi klõpsata tänaval ja “kõndida” mööda teed kõikjal, kus Google on kaardistanud!

Kontrollige juhtnuppe. Google Earthi akna vasakus ülanurgas näete juhtnuppude komplekti. Kasutage seda juhendit:

Leidke oma riik. Kui Põhja-Ameerika ei ole teie kodumanner, pöörake Maad pööramise juhtkangi tööriista abil. Aasia suunas pööramiseks klõpsake vasakut noolt, Euroopa poole pööramiseks paremnoolt, põhjapoolusele suundumiseks ülesnoolt ja allanoolt. kui elate Antarktikas. Teise võimalusena võite lihtsalt klõpsata ja lohistada Maad soovitud suunas.

Minge Prantsusmaale Pariisi proovile. Pöörake Maa ida poole (oletades, et lähtepunkt on Põhja-Ameerika). Kasutades kirjeldatud juhtkangi noolt, pöörake Maa ida poole, kuni Prantsusmaa nähtavale ilmub. Kui see pole ekraani keskel, kasutage juhtkangi nooli, et seda üles või alla keskkoha suunas liigutada. Kasutage Prantsusmaa õigesse asendisse pööramiseks Pan Joystick tööriista välimist rõngast.Kui see on ekraani keskel, topeltklõpsake sellel.Esimese topeltklõpsuga on Prantsusmaa teie ekraani keskel ja te vaata Euroopa pealinnu. Põhja-Prantsusmaal näete Pariisi. Topeltklõpsake Pariisi. Pärast kiiret ja peadpööritavat teekonda suumite mitme miili kõrguselt maapinnast umbes 2000 jala (600 meetri) kõrgusele. Vajutage Pan Joysticki ülesnoolt ja teie ees avaneb Prantsusmaa maastik. Justkui vaataksite otse alla ja nüüd tõstate pea üles. Kui vaatate maale, mitte alla, kasutage Pan Joysticki välimist rõngast ja liigutage ikooni N, et suunata lõunasse. Nüüd vaatate linna. Kasutage sissesuumimiseks suumi juhtnuppe. Kui leiate uurimiseks piirkonna, klõpsake oranžil inimeseikoonil ja asetage see tänavavaatesse.

Võtke ette matk. Nüüd, kui olete tänavavaates, saate Pariisi tänavatel jalutamiseks kasutada klaviatuuri nooleklahve. Või oma kodulinna. Või praktiliselt igas kohas maailmas.

Vaata päikest. Kui te ei ole tänavavaates, valige menüüst Vaade “Päike”. Kui teie asukohas on öösel, ei näe te palju. Kuid pöörake Maa sinna, kus on päikeseline, ja näete terminaatorit – ei, mitte Arnoldit, vaid kohta, kus päev kohtub ööga. Seda esitatakse reaalajas, nii et saate jälgida, kuidas terminaatorist ida pool olevad inimesed pimedusse libisevad.

Vaata kuud. Miks piirata oma uurimistööd Maaga? Menüüst View/Explore valige Moon.Visit kohta, kus kotkas maandus, ja teisi Apollo missioone ja palju muud. Ja jah, juhuks, kui teid huvitab, on seal ka tänavavaade!

Ärge lõpetage sellega! Avastage Marsi kraatreid või Messieri objekte kosmoses. Kuigi NGC5458-l puudub tänavavaade – isegi Google’il on piirangud – on siiski ruumi… viimane piir.